Man är fenomenal

Ja, jag måste ju berömma mig själv för jag är så duktig att hitta på andra saker när jag egentligen ska plugga. Fantasin finner inga gränser där!! Nyss läste jag t ex igenom alla dagboksinlägg från tågluffen på resedagboken. ÅÅ vad nostalgisk jag blev! Vilken fantastisk resa det var. Tåg från Ljusdal till Athen, kan man säga, men med stopp i 15 olika länder däremellan. Första anhalten var ju Ljusdal (efter bil i två olika omgångar från hede via sveg) där vi började resan söder över, och sista stoppet med tåg var Athen, därifrån åkte vi dock ännu längre neråt, fast med båt, som längst kom vi till ön Santorini. Ja herregud. Åk på tågluff! Det är bland det roligaste man kan göra enligt mig (och jag tror nog Petra håller med :)
 
Vapendragarna Petra&Emma! På en pub i Belgrad/Serbien.


Med ryggsäcken ut i världen

Kommentarer
Postat av: Petra

När åker vi på nästa resa? ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback