Jag är en bluff

Helg igen! Tyckte nyss det var helg. Nu ska jag ta bussen ner på stan, inte för att jag egentligen behöver köpa något, utan mer för att det är så trevligt att bo i en stad och allt vad det nu innebär! Att jag faktiskt kan ta bussen ner på stan. Bara det är två grejer man inte kan göra på glesbygden, åka lokalbuss och gå runt i en statskärna! Jag är en lantluva inombords och kommer nog alltid så vara, men just nu passar jag på att njuta av storstadslivet! eller ja... kanske jag ska försöka komma med en bra bortförklarig till varför jag satt hemma och drack kaffe och kollade på "På Spåret" igår kväll då... man skulle kunna säga att det finns treförklaringar till det;
1. Jag älskar alla typer av frågesports-program
2. På Spåret är ett jäkla bra program
3. Det var lantluvan inom mig som fick bestämma fredagsaktivitet

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback