Baraföratt

 4 av mina favoritprogram på tv:

* Vänner

* Desperate Housewives

* Mia&Klara

* På Spåret

4 saker som jag gjorde igår:

* Var på föreläsning

* Lagade soppa

* Påbörjade ett arbete om Irak-Iran kriget

* Badade badkar

4 saker som jag längtar till:

* Påskolvet!

* Sommaren!

* Höstterminen - 09

* Att få träffa alla mina kära familjemedlemmar

4 Favorit restauranger:

* Hemma hos mamma/pappa/farmor&farfar/mormor&morfar

* Koh Pangang i Sthlm

* Lilla Siam i ösund

* Hildings Krog på vskalet

4 Saker på min önskelista:

* Att dom där hemma kommer och hälsar på

* En rolig sommar

* Ett klädskåp från IKEA

* En lurvig liten vän (en hund alltså)

4 personer som jag utmanar:

alla som känner sig manade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback