Lovet

Riktig vinter här hemma nu! Igår var det dock en aningens för kallt, nära 30 minus. Hua, då stannar då iallafall jag helst inne. Idag är det mer behagligt med "bara" 17 minus. Jag och älsklingarna trotsade dock kylan och åkte till Ransundet (heaven on earth) för lite avkoppling och firandet av vår egen lill julafton igår. Vi har ju hängt ihop ett bra tag nu, jag och Joel, men vi har inte kommit till "fira-jul-ihop-stadiet" ännu, därför brukar vi ha en egen julafton varje år då vi byter julklappar, äter go mat och hånglar under granen. I år var vi alltså i Ransundet (en litenliten by cirkus 30 km från Hede där Joels familj har stuga/hus) och gjorde allt detta. Mycket mysigt! :)
Nu ska jag åka hem till mamma där det bjuds på tacos! Adios.


Kommentarer
Postat av: Petra

mysigt med mini-julafton! jag och nicke firar ju heller aldrig jul ihop, så det där är ett perfekt sätt.. : ) kram!

Postat av: Petra

nja, den var okej, men det smakade lite för mycket mynta.. det ska vara äkta vara.. : ) pusspuss!

2009-12-20 @ 22:38:28
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback