Please see info below;

En uppdatering i listform får duga bra när inspirationen och motivationen inte är på topp.
* Har fjällvandrat med mina älsklingar, Joel & Iris. Nära 2,5 mil upp mot Skarsfjället uppi "västra" (alltså Västra Härjedalen) vi tältade över en natt, mycket mysigt, men fysiskt och psykiskt prövande helg för mig. Fysiskt för att jag princip inte tränat ordentligt sedan jag åkte från Umeå, och psykiskt för att jag har en tendens att tappa tålamodet och bli surg/arg/vansinnig när jag blir fysiskt utmattad... men hur som helst är jag nöjd över att jag klarade det och ser fram emot nästa fjälläventyr :)
* Inte varit på Yran för första gången sedan jag var 13 år!
* Fått en lektion om hur man planterar om blommor av mormor, samt fått några läxor om hur man INTE ska sköta sina blommor... alltså så som jag gjort fram tills nu. En blomma blev tre blommor efter omplanteringen då dess rotsystem hade svällt ut i hela krukan och var nära bristningsgränsen..
* Jobbar lite mera, nu har jag bara 6 arbetsdagar kvar!!
* Hälsat på kära Petra i Las Svegas en kväll, mycket kärt återseende ;)
* Spenderat några (många) hundralappar på ett par "ute-byxor" från Lundhags och kan bara konstatera att  dom är värd varenda krona!!
* Inte alls lagat många middagar. Jag och Joel är duktiga på att se till att blir bortbjudna ;)
* Lyssnat jättemycket på Regina Spektors nya album "Far" och en även en hel del på Jenny Wilsons "Hardships!"
* Kollat mycket på Six Feet Under och jag bara älskar det mer och mer för varje minut som går

Lev & Må!

Kommentarer
Postat av: Petra

kul att vandringen gick bra, och att byxorna funkade! : )

Postat av: Emsen

Det går bättre med blommorna om du cut their rotsystem off! :)

2009-08-08 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback