Såärdetnu

Inte så mycket tid över till bloggen, en liten krabat som heter Iris tar upp större delen av min tid numera. Just nu lligger hon i mitt knä med huvudet på laptopen. Det är väl som med barnen (gissar jag), man får passa på när de sover....
Om en vecka är det tentadax igen, tyckte nyss jag skrev den förra. Dessutom håller vi på med ett grupparbete, ska skriva om ett lands fattigdomspolitik, och vilka strategier de har för att bekämpa den, och så ska vi ju (såklart) analyser huruvida vi tror det kommer funka eller inte. Vår grupp skriver iaf om Tanzania, och det är rätt intressant ändå, men egentligen finns ingen tid till detta, måste ju börja med lite seriöst tentaplugg snart. På lördag är det fest, Iris är underbar, Joel är underbar och livet i sig är inte så pjåkigt, finns ingen anledning att klaga alltså. Lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback