Sängkammaren



Här sover jag gott kan jag lova! Nästan lite för gott. Längtar om dagarna tills jag får lägga mig, och när jag väl ligger där, då är det svårt att ta sig upp igen. Sängstommen heter Hemnes och kommer från IKEA, i den ligger sprillans ny resår+bädd-madrass som är 160 cm bred!! Jag kan ju till och med sova på diagonalen om jag vill det!! ojojoj vad härligt. Skulle dock tro att jag och J utnyttjar ca. 90 cm av bredden... vi är ju liksom vana vid det. Så ibland blir jag less och ber honom vänligt men bestämt att "flytta över till sin sida" lite, så man får känna på den fulla bredden liksom! Jag längtar redan till läggdax.... :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Skit snyggt! Ser ju hur mysigt ut som helst! Nu ser jag fram emot resten av lägenheten : ) Pusskram

Postat av: Emsen

Vad FINT det blev med alla sakerna :)

2008-09-07 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback