Personlighetsklyvning?

Min bror är ju som bekant lite finurlig av sig. Hans fantasi är mycket livlig och underhållande. Han älskar filmen "Bilar" där huvudpersonen(fordonet?) heter Blixten Mc.Queen. Ibland när någon frågar vad han heter svarar han helt sonika "Blixten Mc. Queen" Eller så kan han också ignorera ens tilltal till honom när man använder hans namn Hannes, efter flera försök till kontakt svara han bara "Jag heter inte Hannes, jag heter Blixten Mc.Queen!!"

Men nu verkar det gått lite långt, när han verkar tro att han faktiskt ÄR Blixten Mc.Queen...

Emma & Hannes går upp för trappen som leder till övervåningen där Hannes har sitt rum. Plötsligt faller Hannes ihop på ett trappsteg och suckar ljudligt.

Emma: Vad är det Hannes? Är du trött? Ska jag bära dig?
Hannes: Jag har slut på bensin.

Sen får man improvisra och "tanka" honom med "slangen" (handen) i "tanken" (naveln) Sen var det full fart igen.


Kommentarer
Postat av: Sonkan

Skrattar så det kommer tårar. Vilken gounge:)

2008-09-04 @ 20:14:01
Postat av: Malin

haha, vad rolig han är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback