Hej! Jag är en förvirrad tjej som säger hej

Hej!
Flytten har gått galant, och nu är nästan allting på sin rätta plats!
Har avverkat två dagar på kursen Statsvetenskap A, och det känns lovande! Mycket, mycket intressant! Första momentet heter "Politiska teorier". Men univeristetet är stort & förvirrande. Jag försöker mest bara vara neutral nu i början och inte flippa ur, för jag vet att det tar ett tag innan alla känslor och intryck kommer på plats. Så jag ropar inte hej än, men som sagt, det känns lovande :) Och jag trivs otroligt bra i mitt och J's lilla (som faktiskt inte är så litet) kryp in. Det blir så fint!
Och Mariehem verkar vara trivsamt. Vi har "skogsutsikt" från balkongen, och det passar väl oss lantluvor bra?! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

det där låter riktigt lovande, ni har bättre vy än mig, då jag har parkering och en massa lägenhetshus att titta ut på.. : ) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback