Skriver från andra våningen

Fasen vad tiden rusar iväg! Jag befinner mig mest på skolan, hemma på iksu eller någonstans däremellan. Men jag tycker faktiskt det är skönt att det blivit lite tempo, i början av terminen när allt var nytt och smått skrämmande gick tiden långsamt.

Hursomhelst. Ihelgen har här varit celebert besök på Mariehemsvägen. Mamma, Staffan och lillebror har varit här fre-sön. Så trevligt så med lite liv i luckan, och det får man ju verkligen med en fyraåring! Tex, som att bli väckt av ett vrål i örat på morgonkvisten....

iksu by the way, vilket place! Här tyckte man jocks i östersund var stort och imponerade för 3 år sedan... herregud, det liknar ju mer Hede's korpen lokaler i jämförelse med detta! gym i tre våningar, simbassäng + 2 x bubbelpool, 2 x bastu. X antal salar för gruppträning + x antal salar för gruppträning (fotboll, badmington, beachvolley osv.) I'm in heaven!
Härligt att vara igång med träningen igen.

Känns mer och mer som Umeå är mitt hem nu, for real liksom. Det är här jag bor och verkar nu och det känns bara bättre och bättre! Lägenheten är jättemysig, Joel är snyggare än nånsin och skolan går ju faktsikt bra.
Ja, det känns faktiskt bra. Bättre än bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller verkligen med, Iksu är rena paradiset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback