Sköna Lördag

Vilken karl jag har! Han bäddar ner mig i soffan säger "ligg här nu och var bakis" sen går han in i köket och börjar laga middag, fiskgryta med sej, lax, saffran, grädde.. mmmm!! Så nu ligger jag här snällt och väntar in denna delikata måltid.
Jag har det bra ja! Bakis är jag för igår firade jag och Jennie (en "kursare") att tentan var avklarad genom att dränka några hjärnceller i massa vin! Supertrevlig kväll som slutade på NH nere på campusområdet. Ikväll blir det chips&dip framför tvn med min goding. Imorn ska jag köpa träningskort på IKSU och eventuellt uppta jakten på mitt forna jag (fysiskt alltså).
Just nu är jag bara så nöjd och glad. Börjar trivas riktigt, riktigt bra här i Björkarnas stad! Och nu hoppas vi bara att tentan blir godkänd också... Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback