R.I.P Lunarstorm

Tiden har nu kommit. Jag har avslutat mitt medlemskap på lunarstorm. 7 år av mitt liv har spenderats där under alias "Iremliin", men jag har för mig att jag i tidernas begynnelse kallade mig för "Puckoo" eller "Pilluttadeej". Ja herregud. Känner att kära "lunar" spelat ut sin roll nu, Facebook-eran verkar ju vara här för att stanna. Har under en tid (några år) motiverat mitt fortsatta medlemskap med att det kan vara bra att hålla lite koll på folk, men eftersom de flesta i min ålder redan lämnat klanen, känner jag nu att det även är dax för mig. Bjuder bara på ett urkast ur min elektroniska-lunar-dagbok först...

Hej, jag är bonnafru Fre 13 dec 2002 20:37
"(...)men så har jag ju så jävla bögkukajajafucksatansfjoll- ont i halsen! inte bra, för då kan jag inte vara så aktiv som jag vil...Ah, *Lite av min värld går under*


och stel som nå jävla kadaver är man. bjlää.


ja men, love peace and understanding då!
Eller som riddar höknäs skulle ha sagt; HAIL AND KILL...."



Hej, jag är lite sissådär Ons 11 dec 2002 21:47
"jag har så himla mycke ord i huvet nu...vette fan vart jag ska göra av dom.
Jag har skrivit nån dikt å sådär..men det finns tydligen fullt av ord som vill ut...men jag var inge poetisk idag.. får inte till det som jag vill...ahaha.


imorrn är det lucia kröning..jahaa.

jag vill ha helg, Jullov, examen, jag vill bli silversmed och poet.
jag vill jag vill jag vill..dah.


är för meningslös och okoncentrerad idag.

Vill kunna många kloka ord.


mjä."

Så. Adjö Lunarstorm.

Kommentarer
Postat av: Emsen

hahahahaha :D lunartiderna, vilka underbara tider. jag undrar just om jag har citaten sparade på nån dator nånstans. annars är de borta för alltid. högstadiet, vilken tid! haha.

pusss.



PS. Kolla min nystartade blogg :) DS.

PS2.Kanske ska försöka ta mig en liten semester till Umeå sen när ja e hemma från Barca?! :) DS2.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback