Birthday

"Jag är fyra år!" har Hannes glatt konstaterat x antal gånger idag! Vilken goknul han är. Tänk att det "bara" var fyra år sedan mamma väckte en halv-nykter Emma med orden "Vi åker på BB nu", när jag vaknade några timmar senare var min lillebror född. Idag har han spelat "Fem myror är fler än fyra elefanter" på datorn, ätit pizza och tårta på sitt kalas. Öppnat massa paket och tackat alla gäster genom att ta i hand. Vilken liten gentleman. Bästa lilla bror.

Min mittemellan-syster har också fyllt år! inte vilken vanlig födelsedag som helst heller, det var nämligen hennes 18:e!
Herregud. Myndig och allt spännande det nu kan innebära.... :) Imorn är det hennes tur att bli uppvaktad lite i efterhand.

Min minsta syster har dock inte fyllt år än. Hon är ju fortfarande rätt liten, så för att undvika sura miner fick hon också en liten present av mig, inga orättvisor här inte! + att jag tycker om att skämma bort mina nära & kära (&mig själv iosf).

Så det är en trevlig helg det här, en enda lång orgie i födelsedagskalas!! + att jag med spänning väntar in en ny liten kusin här i dagarna.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback