Mittimellan-perioden

Jag gillar inte mitten på månaden. Kontot är så gott som tomt, och du undrar hur i helvete det ska hålla ända fram till den 25:e (som ju är en evighet bort) + att nästa omgång räkningar börjar välla in igen (jag betlade dem ju nyss!). Det är ingen bra ekvation det här. Jag trodde faktiskt inte att studenterna skulle ha det så klent ställt (7000 liksom, hur svårt kan det va?) Men vi kan ju bara konstatera att pengarna räcker verkligen inte länge. Att det alltså är jävligt svårt. suck.

Bra skit dock att jag fick VG på tentan om "Politik och förvaltning i Sverige och EU" :) Hurrey.

Kommentarer
Postat av: Petra

GRATTIS! Vad kul!!! Puss!

Postat av: Emelie

Hej Emma! Kul at du lämnade en liten kommentar :) Du nu är de så här att ja sitter å går igenom lite gamla minnen genom mitt liv, och då kom jag att börja tänka på den här killen med sina svarta cykelshorts från finland som vi träffade på något Skidskytte läger i Sollefteå tror ja :) Minns du om det var Kaari eller nå liknande som han hette? hahah :D

2008-11-14 @ 10:46:43
URL: http://melief.blogg.se/
Postat av: sandra

Grattis sweetheart :)

2008-11-14 @ 16:24:19
URL: http://sandrawager.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback