Kärringdiskmedlet


Det här diskmedlet utgör en konfilkt i mitt och Joels förhållande. Det är nämligen Joel som helt på eget bevåg valt det. Jag menar att det kanske inte är så supermanligt att välja ett diskmedel som luktar Orkidé... Joel menar att det är väl inget fel med det, diskmedel som diskmedel, och det luktar ju faktiskt gott! Jag undrar också hur en orkidé faktiskt luktar? De jag luktat på hittills i mitt liv har nämligen inte lukat någonting alls. Ja, disskutionerna tar ingen ände. Jag känner mig iallafall trygg med vetskapen om att det står ett hederligt Grumme-diskmedel under diskbänken och väntar... så vi kan få slänga ut den här störande lila-orkidé-luktande sörjan ur våra liv.  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha vad roligt! Jag tycker faktiskt att just dom där flaskorna är lite tant, just den där korken blir så "sölig" och kletig.

Saknar dig mitt gryn! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback