Friday!

Fredag idag hallelujha! Att plugga innebär att jobba (mer eller mindre) 7 dagar i veckan, men när fredan är här vill jag gärna känna att det faktiskt är helg, få lite "Freeeedooom-känsla" liksom. Och jag överdriver kanske lite när jag menar att det är som att jobba 7 dagar i veckan.. men du har iallafall skolan i huvudet 7 dagar i veckan! Men nu är det fredag och ett slags lugn infinner sig. Har haft en bra dag, föreläsning i två timmar på förmiddagen om diktaturer, sen träning på iksu med Jennie. Och nu har vi halvsovit i soffan ett tag, kollat vänner och ätit choklad, nynnat på Freeeedoooom......

En paj står i ugnen och jag och Joel inväntar finbesök från Härliga Häredalen, svärmor och svärmormor kommer när som helst, det ska bli trevligt :) Så trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback