Det är så jag säger det

Ska bli skoj: att köpa julpynt på fredag tillsammans med Jennie
Sötast i världen: Mina systrar och min lillalilla bror
Sparar till: Spara? är glad om det går +- noll
Väntar på: tomten?
Pålägg som gäller: Leverpastej och gurka
Önskar jag var bättre på: att prioritera
Dagens dryck: soda-streamat vatten med citron&lime
Vad saknar du: en fyrbent lurvig vän...
Vill inte: bli besviken
Vad har du gjort idag: Gått upp, ätit, läst om diktaturer, veckohandlat på maxi, läst om Japan's politiska system, tränat på iksu, lagat & ätit indisk gryta, satt upp två tavellister i det nytapetserade köket, diskat, kollat på Bonde söker fru - och här är vi nu.  
Var det kul: jovars.
Brukar du svära mycket: Ja, tyvär. Misstänker någon form av "Tourettes light"
Har du pojkvän/flickvän?: Yes, my one and only Joel.
Är du kär: upp över öronen
Hur tidigt stiger du upp: mkt olika. Vardag: 8-9, helg: allt mellan 9-12
Vad ska du göra ikväll: Kvällen är ju nästintill slut, ska bara titta på nåt vänneravsnitt, drícka te och mysa i soffan.
Vem är snyggast i världen: Jude Law är omänskligt goodlooking.
Är du uppväxt i stan eller på landet: i en byhåla
Vad lyssnar du på för musik nu: Ingenting just nu, lyssnade på Anna Ternheims "Leaving on a may day" förut idag
Öl eller Vin: Båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback