Yes!

Det var nog mest bara en rutinkoll det där.... för idag löste sig allt och jag hade ett mail med den mycket glädjande rubriken "du har fått bostad"  i inkorgen:) yes yes yes!!!!

Jag måste skriva det här för att förstå att det faktiskt är sant. Från och med 1:a augusti har jag & J en alldeles egen lägenhet i Umeå! galet.

Mariehemsvägen 25  - mitt blivande hem!

Kanske dax att börja fundera ut och införskaffa lite möbler att fylla ut 65 kvm nu då bara.... 2 rum och ett riktigt kök, det kommer bli chockerande mycket yta!

/ En mkt glad Emma!


Kommentarer
Postat av: linda

gratulerar vännen :)

2008-05-19 @ 21:41:05
Postat av: Sonkan

Grattis Emma! Kommer bli kanon tror jag! kram

2008-05-19 @ 23:00:14
Postat av: Emma

Grattis själv & tack så mycket :) hoppas allt är bra med dig? puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback