Nattliga begär

I min dröm inatt...

"Jag står i en lång kö, den är väldigt lång och ringlar sig över den stora salen som är en servering. Jag står i kön och stampar, jag är otålig. Anledningen till köbildningen är kaffe. Det är kö till kaffekannorna, och jag ser hur alla fyller på i sina muggar, jag är så rädd att det ska ta slut! Att jag ska bli utan. Jag försöker lugna mig själv, men ser att kaffet börjar ta slut!! Äntligen blir det min tur och jag häller först mjölk i min mugg (vilket är det konstiga för jag gör aldrig så in "real life") sen är det dax att fylla på med kaffet...Mmmm, kaffe! "Det svarta guldet!" tänker jag högt i drömmen, och många i kön håller med mig. Jag för muggen mot mina läppar, och njuter av den första klunken. Nu är jag lugn och tillfreds igen. Nu kan jag andas ut, kaffet tog inte slut"


Den här drömmen skrämmer mig lite. Det svarta guldet? Är det så jag ser det?
Herregud.

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA! Det är svårt att inte dra en paralell till Sunes sommar när Rudolf sitter på stranden och alla tar upp sina termosar och han måste gå till cafterian. Och Ems, nu såg jag något ännu roligare, reklamen här ovanför på din blogg är en utspilld kaffekopp. Ojoj. Pussisss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback