Lite siffror med historia

För 5 år sedan...
Var jag less på det mesta, gick jag min sista termin på högstadiet. Var spänd & försväntansfull inför kommande gymnasiestart till hösten. Jag flyttade till Östersund och började medieprogrammet. Bodde inneboende i ett rum utan kök på ca 12 kvm. Jag och Joel åkte till London, J's första tur i ett flygplan och vår första resa tillsammans utanför Sveriges gränser.

För 3 år sedan...
Gick jag andra året på gymnasiet och påbörjade även det 3:e. Trvides bra med skolan och livet i allmänhet. Bodde numera i en rymlig 1:a i Lugnvik. Jag & Joel var sambos. Var på Hultsfredsfestivalen och såg bl.a System Of A Down, Snoop Dogg & The Hives. Jag & J åkte på charter till Tunisien 1 vecka i augusti.

För 1 år sedan...
Jobbade på PIAB i Hede som orderadministratör. Väntade in sommaren som inte verkade vilja komma. Köpte laptopen jag just nu skriver på. Planerade för sommarens tågluff med Petra.

För 3 månader sedan...
Jobbade, jobbade & jobbade lite till. 6 dagar i veckan, 9-10 timmar om dagen. Säsongs-slit på ICA Vemdalsskalet. Det var sportlov och galet mycke folk. Ahlgrens bilar presenterade sin nyhet "sursockrade bilar" och alla kunder som köpte aftonbladet fick dem på köpet. Var en rätt tråkig tid, eftersom jag inte hann med mycket annat förutom att jobba.

Igår...
Jobbade jag, 8-16:30. Fick ett ryck och städade, tvättade & gjorde en tjockpannkaka. En löptur á 6 km på kvällen.
Var sur & irriterad över att det för andra gången denna vecka inte fanns något varmvatten när jag skulle ducsha. Pratade med Petra & Linnea i telefonen.

Imorgon...
Är det lördag och jag & Lotta (min Opel Cadett -90'a) ska åka in till den stora staden Östersund. Ett intensivt dygn ska spenderas med min guldklimp Linnea. Fest & Flumm står på schemat.

Om ett år...
Har jag förhoppningsvis avverkat en termin Stadsvetenskap A och påbörjat något nytt spännande studie-projekt.
Bor i Umeå, har en underbar lägenhet med min underbara man. Planerar en rolig semester för sommaren -09.

Nu utmanar jag;
Linnea, Linda & Petra att besvara likadant frågeformulär som ovan!
:)

Kommentarer
Postat av: linda

haha :) Jag antar utmaningen! Pusspuss

2008-05-10 @ 10:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback