Lägesrapport 1.0

I lördags hade jag och Linnea middagspicknick i en park. Solen gassade och vi satt i shorts vid 17 på kvällen.
Imorse när jag drog upp rullgardinen fick jag beskåda ett lätt snöfall och en vit gräsmatta.
Lustig det här med väder alltså.

Imorgon ska jag äntligen kolla synen som känns betydligt sämre än vanligt. Blir antagligen till att leta nya bågar, vilket både känns spännande & jobbigt. Kul om jag hittar några to die for, jobbigt om jag inte gör det. Jag trivs bra i dem jag har nu, de klär mig om man säger så. Men vi får väl se.

Om 2 timmar ska jag klippa mig!! det är så verkligen på tiden då det var ett halvår sist (!!). Om ni har riktig tur får ni en FÖRE & EFTER bild ! :)

Om tio dagar åker jag och la familia mot varmare breddgrader, Side/Turkiet. Som jag längtar!!

MNK är ett grymt radioprogram!

Kommentarer
Postat av: Erica

8 dagar kavar för oss =) Då drar vi te Alanya.
Gött som satan. Hoppas ni får de bra. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback