Skärtorsdan - Idag brakade helvetet loss...

Påsken är här vilket är den mest hetiska tiden på hela säsongen på mitt kära ICA.
Imorgon är det långfredag och enligt statistiken den bästa försäljningsdagen på hela året. Det kommer bli totalt galet utflippat. Lite kul också, men jag & min kropp är redan slut och alldleles för trött. Men jag biter ihop, det är ju bara två veckor kvar nu! sen ska jag ta mitt liv tillbaka och vara lite ledig för att hinna med allt & alla jag försummar.

image175
Och man får tydligen påskägg fast man fyllt 20 :)

image176
Och blommor! Om man har en alldleles alldeles underbar pojkvän :)

GLAD PÅSK!!

Kommentarer
Postat av: Petra

åh vad mysigt av honom att ge blommor också : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback