Dagens mysterium

Jag städar och fixar lite här på mitt flickrum. Blandannat byter jag sängkläder. Jag har en T-shirt som varit försvunnen ett tag (vilket jag ej brytt mig så mycket om, eftersom saker&ting försvinner här ibland av en anledning som heter småsystrar) men jag har saknat den tischan för den var ny&fin. Så döm om min förvåning när jag hittade den nu, ihopknölad under bäddmadrassen i min säng (!?). LIka fin men lite skrynklig.
Vad kan jag nu dra för slutsatser av detta?

1, Jag är förvirrad (annars skulle jag väl aldrig lägga tröjan under madrassen?)
2. Jag byter sängkläder för sällan
3. En kombination av båda, men att det ej är jag som är gärningsmannen.

Äh.

Nu blir det Ben&Jerry's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback