Come take me out of here, take me anywhere...

Sitter framför datorn, öppnar upp iTunes för att avnjuta lite underbar musik. Men min rofyllda stund blir dock abrubt avbruten när pappa sätter sig i rummer brevid och vrider upp webradion (kanalen "Krakow" som bara spelar metal/rock. etc.) på högsta volym.... Grr, irritationen börjar gro.

Och den fortsätter att gro sig MYCKET stark...
Nu hade jag tänkt gå och lägga mig, men samtidigt har pappa kommit på den briljanta idén att laga morgondagens middag just nu (kl.22:30). Halleluljah! Med tanke på att han är världes mest högljudda & slammriga person + att fläkten från köket liksom pytsar ut lite dofter här uppe på mitt rum! MMmmm!

Jag försöker intala mig självatt ta det lugnt, andas med djupa andtag... lugn... sansad.... andas in... andas ut... puhhhh.....
men det ör bara att konstatera att det HJÄLPER INTE! jag blir snart GALEN och SINNESSJUK!!!

Bara tre veckor kvar på hemmaplan... bara tre veckor kvar..... tre veckor..... Detta vore kanske inget att ödsla energi och bli irriterad över, om det inte vore så att jag varit mer eller mindre irriterad över liknande saker i 1,5 år! Till slut blir det för mycket och övergår i något typ av okontrollerat skede av vrede.

Det är inte inte på något sätt trevligt att somna in till lukten av renskavsgryta....Köttos liksom!
Bara att plugga in öronpropparna och krypa långt ner under täcket. GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback