På sistånde...

... Har jag varit dålig på att uppdatera bloggen, därför kommer här en kort sammanfattning i punktform.
För det är enkelt, och jag gillar när det är enkelt.

  • Blivit bilägare (bildbevis kommer!)
  • Varit på visit i Östersund  för ett kärt återseende med min kära Linnea. (underbart & nödvändigt)
  • Varit på "nya" O´learys. (det var stort & bra, men jag var inte nykter och utan glasögon)
  • Tappat bort Linnea på "nya" O´learys (fråga mig inte hur, 04:30 återsågs vi dock igen)
  • Köpt en ny vinterjacka, för mer än halva priset (ibland ska man ha lite tur också)
  • Fått min första lön från ICA, (slutsats: det var en positiv överaskning)
  • Bokat en liten mini-weekend-resa till huvudstaden tillsammans med min kära man. (mysigt!)
  • Besökt systembolaget för allra första gången i mitt liv. (slutsats: spännande, men inte speciellt?! Köpte en flarra vin. Kassörskan grattulerade mig i efterskott)
  • Fikat på det nya fiket Pause i ösd med Marlene & Linnea. (slutsats: Renklämman ska vara kall)
  • Funderat alldeles för mycket på framtiden, utan att åstakomma mer än en orkan av tankar. (huuuu)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback