Kalas i efterskott

Jag håller på att anordna ett litet födelsedagskalas för mig själv. Lite uppvaktning i efterhand eftersom jag jobbade hela födelsedagen. Och uppvaktning ska man ju baske mig ha när man fyllt 20 och allt!
Så om nån timma kommer nära & kära och jag ska bjuda på tårta och kakor :)

Tredje dagen på året 2008 nu alltså. Det känns spännande! Ett nytt års början innebär alltid ett helt nytt år av utmaningar och överaskningar. Jag funderar på att börja jobba på en resumé av mitt 2007, får se om den dyker upp i en dator nära dig snart ;)

Tårtbaket kallar.

/Emma,
20 år och nu  berättigad att besöka systembolaget,
tjiiho.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Grattis i efterskott Emma! Tar gärna en promenad igen! Kram kram*

2008-01-02 @ 19:10:42
Postat av: Anonym

grattis.. :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback