En liten resa

Imornbitti ska jag och mannen först åka bil, och sen tåg till vår fina huvudstad.
En liten weekend med shopping, mys, mat, film och bara massa härligt umgänge.
Som jag längtat efter denna helg och fem kommande dagar av ledighet!
Yes.

En av höjdpunkterna för mig är själva tågresan. Trots att jag spenderat mer eller mindre två månader resandes med tåg är jag ännu inte less. Det är så mysigt och roligt med tåg, och svenska sj är ju sagolikt bra, det kan jag ju iallafall konstatera nu efter att ha åkt på diverse tågresor med mycket varierande standard.

Ne, kanke dax att packa?! inte min stil att vara ute så bhär i sista minuten! skärpning.
Sen ska jag baske mig sova för jag är så trött att det bränner bakom ögonen.

Nej men hua vad tråkigt inlägg,
men nu vet ni iallafall vart jag kommer hålla hus de närmsta dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback