I huvudet på Emma Svensson

Ingen skulle vilja vara min medpassagerare om de hörde mina tankar när jag kör bil.

Vad fan var det där? det var säkert en älg-jävlel...
Oj, jag kör över 90km/h, nu dör jag om jag sladdar...
Nej, inte möte i kurvan, nu dör jag...
Bara det inte kommer en älg på vägen nu, då dör jag...
Åh hjälp, jag kör om, jag kör 120km/h, jag leker med döden...
En lastbil, fan fan, jag hatar lastbilar!!
Men blända av för fan, jag blir bländad!!
Nu kommer det säkert en älg, och jag ser den inte, om jag kör på det dör jag...
Nu ska jag svänga om två kilometer, bäst jag börjar bromsa, annars får jag inte stopp på bilen...
Tänk om jag somnar vid ratten? då kanske inte bara jag dör, kanske den jag möter också...
Ingen älg i sikte, bara det inte kommer en älg.... åh fan där ÄR DET JU EN ÄLG!!!!
Flytta på dig dumma djur, jag vill inte dö, jag vill inte dö....
Oj, hjälp en liten sladd, nu tappar jag kontrollen, nu dör jag
"Löpsedel: Föraren tappade förmodlogen kontrollen över fordonet, körde av vägen och dog omdelbart" -  Tanke: det kunde varit jag....
Jag leker med döden...
Låt mig bara vara framme nu....

ps. Förlåt Linda, du kanske aldig vågar åka med mig till jobbet nu? ds.

Kommentarer
Postat av: Petra

hahaha, emma! du är så skön : ) men du kan ju faktiskt köra bil! ingen död än inte! : ) ja fasen, vi måste höras! nu var det ett tag sen igen! saknar dig! puss!

Postat av: Linda

haha, raringen! Det har ju gått bra än så länge, så det ska nog inte vara någon fara inte :) Pusspuss

2008-02-06 @ 10:41:45
URL: http://lillmej.blogg.se
Postat av: Linnea

Haha så klockrent, och du som är en sådan lugn och duktig bilförare! Jag tänker tyvärr bara sådär ibland, jag borde tänka mer som dig :) Puss hjärtisen

2008-02-06 @ 18:11:16
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback