Mot lovet

Sista kvällen på hemmaplan här i Umeå då! Imornbitti (jag ska bara ha ett seminarium om krig och man kan analysera kring dem) åker vi mot Härliga Härjedalen för jullov! Som jag väntat och längtat, men nu känner jag mig mest bara stressad ocg uppjagad och egentligen inte alls redo för lovet! Men nu skiter vi i det. Jag ska bara packa klart nu, och hör och häpna, endast tre par skor får följa med hem! Inte illa för att vara mig.

Ikväll har jag och Joel haft vår lilla "alternativa" jul. Vi har ätit pizza, oliver och inlagda kronärtkockshjärtan och druckit cola till. Sen har vi hånglat under granen och öppnat våra julklappar vilket resulterade i att jag sitter och känner mig som självaste Bree Van De Kamp (på ett bra sätt) i en alldeles alldeles underbart vacker klänning just nu i aftonen, vill inte ta av den! Tack hjärtat!

Rapporterar åter från Hede. God afton people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback