Hemmaplan

Så var jullovet i full gång. Har varit på hemmaplan i snart 3 hela dagar, men det känns som jag kommit till en helt annan värld, med en egen tidszon. Fast jag vet inte om tiden går fort eller långsamt. Det är härligt och skönt att vara hemma, vet dock inte om jag kopplar av eller fortfarande är lika stressad och uppjagad som jag var i den andra världen, i Umeå alltså. Flänger mest runt och träffar massa folk, åker från punkt A till B och umgås en stund, sen tillbaka från B till A igen. Hm. Det är inte lika "lätt" att komma hem längre, jag har ju ett eget liv nu och det är svårare än vad jag trodde att kastas tillbaka i gamla (andras) vanor igen. Jag försöker acklimatisera mig, men det tar nog lite tid med invänjningen. 

Jag har ont i huvudet, är yr och darrig, torr i ögonen och lider av extrem trötthet. Skyller på den friska Härjedalska luften och ett späckat schema. 

Fy så flummigt jag skriver. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Tänkte skriva ett repotage om att det är många som bloggar på Hedeinfo.se. Får jag lägga ut din bloggadress?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback