Going away

Jullovet bara susar fram! Imorgonbitti åker jag och Joel söderut för att tillslut komma fram till Skavsta flygplats där ett prima Ryan Air plan ska ta oss hela vägen till Glasgow! Yey. Stannar över nyår och födelsegen, ska bli kalas! Har panik-packat lite nu på kvällen, känner mig inte ett dugg förberedd på detta fast det var flera månader (nåja, typ 2) sen vi bokade! Och jag känner mig förvånandssvärt lugn vilket såklart gör mig stressad... men nu skiter vi i det tycker jag! Nu bara åker vi och så blir det säkert superbra :) Längtar efter bilresan ner imorn, fick en alldeles fantastisk julklapp av min fantastiska vän Linda, nämligen Kent-boxen!! Vilken lycka. Så det blir 60 mil med Kent och Joel imorn, bättre bilresa kan man ju knappast tänka sig?!

GOTT NYTT ÅR DÅ!

Eder Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback