Begreppsförvirring

Tenta imorgon! Mitt sinne pendlar mellan hopp och förtvivlan. Panik ena stunden och apati den andra. Är trött på denna känslomässiga cirkus man befinner sig i som student. Eller trött och trött, det ha väl sin charm, men det tär på mina nerver... jag mår inte bra av det här! Tur det är sista tentan för terminen iallafall, mitt huvud och jag behöver semester!

En lustig grej hände igår, jag diskade mitt frukostägg! det var kokat av min käre man och tänkt att jag skulle äta det på morgonen, men jag glömde visst bort det, så ägget låg i kastrullen hela dagen. På kvällen skulle jag diska, och jag är en disk-marodör! Jag ser det som en sport att kunna diska så fort som möjligt, så det skvätter vatten överallt! Så jag tar bara tag i första bästa kastrull, slänger ner den i vattet och börjar vispa runt med diskborsten.. men det är någonting som är ivägen! Myciket mystikskt tills jag kommer på att det är ju ägget! Ja herregud. Jag sköljde av det direkt och Joel åt det nu imorse och hittills har han inte blivit diskmedels-förgiftad, vilken tur!

Idag fick vi post. Ett reklamblad från den lokala hemtjänsten. Ja, man blir ju äldre, men jag fyller ju faktsikt bara 21!

Åter till studierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback