Att bita ihop

Min tillvaro just nu summeras enklast i en enda lång suck! Jag är så trött på allting, har tappat orken och glöden. Det som skulle vara roliga utmaningar känns mest bara betungande och framtvingar ångesten. Men jag tror att den enkla lösningen på detta problem stavas; JULLOV! I'm in desperate need of jullov helt enkelt!! Började med nytt moment igen igår (Internationella Relationer). Helst av allt vill jag bara sätta mig i bilen och åka hem, hem till Härliga Härjedalen. Jag orkar inte ta tag i kurslitteraturen, därför skiter jag just nu i att läsa! Har 7 kapitel att läsa tills imoron (eller egentligen tills igår och idag) men jag har knappt öppnat boken! Men eftersom jag inte är så rebellisk av mig egentligen, och detta bara är en fasad från min sida, resulterar ju detta endast i att jag lever i en konstant bubbla av dåligt samvete och ångest i stället. Så ta mig hem NU och låt mig sova, äta, och bli ompysslad i några dygn så kanske jag är tillbaka på fötter snart igen.

ps. I julklapp önskar jag mig en såndär bettskena eller vad det heter... så jag slipper gnissla sönder tänderna! ds.

Kommentarer
Postat av: Petra

jag vet PRECIS vad du menar för känlsa - pluggångest! det är verkligen endast jullovet som kan råda bot på det. det är konstigt att den här inspirationen till att plugga kan försvinna så plötsligt ena dagen, och finnas där en annan dag. håll ut gums! härliga härjedalen väntar på dig, snart så! : ) pusskram!

Postat av: Emsen

Åååh Emma, bit ihop. Du klarar det, det vet jag :) Du är så duktig!Saknar dig. Pusss

2008-12-10 @ 14:47:35
URL: http://www.metrobloggen.se/welcometomylife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback