Snart kan jag andas ut

Den här veckan har verkligen bara susat förbi. Har försökt packa ihop "flickrummet" mitt så gott det går, inför dn stundande flytten norröver. Samtidigt har jag försökt organisera ihop mig lite inför semsterveckan som väntar med start lördag! Här även sålt min (kära) bil, Lotta! Men det var faktsikt mest skönt! Jag har inte varit en speciellt omtänksam ägare till henne nu på slutet, hon har ju mest fått stått på gården stackarn! Hade inte tankat henne sen slutet av Juni!! det kanske säger ungefär hur mycket (lite) jag använde bilen. Farbror med sambo är numera ägare till den lilla manicken.

Imorn är det sista dagen (för den här gången?) på PIAB. Både skönt och jobbigt, som det brukar vara nivet. Men nu är det dax för nya äventyr i livet. Med Umeå, studier och allt vad det nu innebär. Men fösta lilla äventyret är som sagt en vecka längs Kroatiens kust, halleluljah vad härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback