Hey ho, let's go

Då var allting lastat. Två släpvagnar + 2,5 fullproppade bilar (Joels säknas bara som 1/2 eftersom det ej är en combi). Trots detta kommer mina två kära retro-fotöljer få stanna hemma... + våra cyklar!! menmen. Jag förstår inte vart alla grejer kommer ifrån?! detta är ju ändå bara för två pers i en en tvåa. Skrämmande. Men nu bär det iaf av, och illamåendet håller i sig... men det känns även mycket bra! och innerst inne är jag överlycklig, bara den lilla rädda Emma och all nervositet som smyger fram och tar plats. Så nästa gång ni hör från mig är jag i Umeå! Vet ej hur det blir med internet första tiden, men jag ska rapportera, var så säker :)

Whish us luck!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad spännande emma! Ser fram emot en update:)

Kramar

Postat av: Petra

det kommer att gå sååå bra! puss

2008-08-28 @ 16:01:24
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback