Hemma igen, men snart dax att byta

Ja hej hallå dagboken. Kroatien var ett fantastiskt land och jag rekommenderar alla varmt att åka dit. Fina omgivningar och häpnandsväckande vyer. Trevligt (och lugnt!) folk, god mat, vackert, varmt, rent, hav med finaste nyansen av blå. Jag och älskling hade en toppen vecka och nu känner jag mig verkligen utvilad och redo (?) för nya äventyr!

På torsdag går alltså flyttlasset mot Umeå. Framför allt mycket förväntansfull och glad men nervositeten ligger där bak och gnager som ett lätt illamående. Håller på med de sista (eh?) förberedelserna nu. Har haft goa Linnea på besök som varit en ängel! Hjälp mig städa ur garderoben och skohyllorna, tack för det baby!

Det är stort det här hörrni. Jag har just adressändrat mig! Jiiisus. Inte bara det att jag ska flytta till en ny stad, jag ska bli sambo (visserligen redan beprövat med goda resultat) börja studera, inreda ett eget bo, vårat hem... allt nytt på en gång! Då har jag nog rätt att vara lite illamående ibland va?

Jag ska fortsätta "påta" på med allt, men jag uppdaterar innan jag beger mig av på färden, var så säker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback