Nu tar jag mitt liv tillbaka!

I fredags jobbade jag min sista dag på ICA Vemdalsskalet, vilket mest känns skönt. Efter att ha jobbat 6 dagar i veckan i 3,5 månad och snittat en 180-190 timmar / månad har det inte funnits mycket tid över till annat (typ ett normalt liv). Så från och med denna veckan ska jag endast jobba två dagar / vecka på mitt gamla jobb i tre veckor framöver. Resterande tid ska jag ha för mig själv för att vila upp min tärda kropp och komma ikapp mig själv och saker/personer jag försakat. Kalla det lathet, jag kallar det behövligt.

Så nu ska jag ta tag i det här.
Kanske börja träna/motionera igen.
Umgås med familj/vänner/pojkvän.
Läsa/sticka/glo på tv.
åka skidor, utför/pålängden.
Åka till Sveg/Östersund/Ransundet/knätten.
Åka till Portugal/Lissabon med Emma.
Ta hand om min Molly.
Städa/hålla ordning/sortera.
Skicka sms/svara på dem jag får.
Ringa folk.
Boka tid hos optikern/barnmorskan/frisören.


Så det så!
Parantes: Tror aldrig jag använt så många / i ett blogginlägg förut,

Kommentarer
Postat av: Linnea

Som jag har längtat efter dig och den här månaden baby! Nu får jag äntligen tillbaka dig igen efter att Ica haft dig kidnappad i 4 månader! Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback