Irmeliin

1. Hallåå!! vår statdminister har handlat av mig på ICA och ingen jävel vill kommentera detta? Är det ingen förutom jag som förstår det stora med detta?

2. Imorgon jobbar jag min sista schemalagda dag på ICA, jag säger bara Halleluljha!

3. På lördag ska jag sitta och svettas i Svegs skola's matsal hela dagen. Anledningen till detta kallas högskoleprovet, och jag säger bara; det får gå som det går.

4. Nu när ICAsäsongen är (snart) är över för min del ska jag ta mitt liv och min fritid tillbaka. Jag ska träffa alla goingar i min närhet. Jag ska ta tag i min fysik igen. Jag ska läsa & sticka. Jag ska göra alla andra 1000 saker som liksom blivit bortglömda de senaste 3,5 månaderna.

5. Jag och bästa Emma ska ut på äventyr!!! Jajjemen! Den 24 april åker vi till Lissabon där ska vi bara leva livet och ha det bra!! Emma & Jag, inget kan gå fel :) Idén till resan uppkom i ett sms runt 11.00 på förmiddagen, kl.21.00 samma dag hade vi bestämt destination & bokat! Härlig spontanitet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Hopp!
Ja här växer det för fullt :)
Längtar verkligen nu...
Skulle ju kunna bli när som helst..
så vi får väll hoppas att den inte föds på golvet ute på lagret, här på jobbet :P hehe.
Lycka till på högskoleprovet :)
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback