Au Revoir!

På torsdag åker jag och Emsen till Lissabon! men om man bor på glesbygden måste man planera resan en dag i förväg, alltså tar jag  natttåget mot Stockholm redan imorgon kväll. Vilket betyder att jag borde börja packa... men jag känner mig bara disträ och ofokuserad över denna mäktiga uppgift. Det fanns en tid i mitt liv då jag tyckte om att packa, men det var då och nu är nu. Bäst jag sätter fart! Lite resfeber har jag allt, men faktumet att jag inte packat en pinal än stressar mig märkligt nog inte, men vetskapen om att jag inte är stressad, stressar  mig desto mer.

Om vi inte hörs innan avresa så rapporterar jag från plats!

Tips på grymt bra låt: Homecoming - Kanye West feat. Chris Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback