Nar man langtar hem lite...

Sa saknar jag mest... (forutom alla nara&kara saklart, mamma, pappa, moa, ida, hannes, molly, joel, linnea, linda, mormor, morfar, farfar, farmor,osv)

Min sang, min kudde, fri tillgang till dusch/toalett/tvattmaskin, min laptop, havregrynsgrot, hardbrod, vyn fran mitt fonster, kokt potatis, desperate housewives, min cykel, promenera "runt asen", losviktsgodis, min garderob, skor som inte luktar svett, hushallsost, leverpastej, proviva, Leka med Hannes, mysa/gosa/klappa/klia Molly, diskutera med pappa, mysa med mamma, umgas med systrarna, festa med Linnea, promenera med Linda, filosofera/konversera/umgas/det mesta med Joel, fika hos mormor, fika hos farmor, mitt rum, rans, sonfjallet, ga pa ica, kora bil, aka bil, Marabou/djungelvral, lakerol Salvi/Cupa, laga sin egen mat, nescafe, musli, laglaktosfil/mjolk, hyra film pa OK, korv med brod, tjana lite pengar igen (Inte bara gora av med dem) pappas "skrytgryta", algkott, renkott, fisk.. och det mesta man kan ata faktiskt...

Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Linnea


Och jag längtar efter dig hjärtat! När du kommer hem, ska vi dricka drinkar (förhoppningsvis kan Sigrid köpa med sig Absolut Apeach till mig från Cypern)äta djungelvrål, havregrynsgröt och lyssna på Jens Lekmans nya! Du är bäst!

Postat av: Emsen

Hallå. Ja, för mig kändes det faktiskt helt rätt att hoppa av.Japp, åker på söndag helt själv, det ska bli toppen. Det bekommer mig faktiskt inte att vara ensam sådär, kan rentav tycka att det är skönt. Hoppas ni har det bra. Vi får se till att ses nåt när du är hemma igen! Ha det gott. Puss, ta hand om dig.

2007-10-04 @ 11:13:07
URL: http://pemling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback