Viva Las Svegas

Igår var jag på besök i grannbyn Sveg för en tjejmiddag i mindre format med Sandra, Petra och Lotta! Hemma hos Sandra i Ulvkälla bjöds det på Taco & Trocadero, vi mummsade och pratade och det var mycket trevligt! Lite senare kom även Helene och joinade oss, och hon o Sandra korkade upp en vinare. Jag körde dit och hem alldeles själv, och eftersom jag är en riktig fegis bakom ratten och dessutom har kört av vägen nånstans där efter 84:an, tog jag det mycket lugnt. Jag är iallafall stolt och nöjd att jag klarade bilfärden galant utan fadäser trots att det var snorhalt och dimma!

Förvirgt såg jag lika månag bilar som rävar på vägen hem igår, 2 stycken vardera.
Det kan nog bara hända efter 84:an, en ödslig, dimmig natt i Härjedalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback