Sing Hallelujha!!

Just ja!

JAG HAR FÅTT JOBB!! Och inte vilket jobb som helst, utan ett superjobb, tycker iallafall jag!
Jag ska jobba som butiksbiträde på ICA Vemdalsskalet :) Min favoritllek när jag var liten var ju just att leka affär, och ändå sen barndomens glada dagar har det har varit en liten hemlig dröm för mig att få leva ut mina fantasier.
Den 17:e december börjar jag, och så blir det jobb säsongen ut skulle jag gissa på.
Yes Yes Yes.

Mera skojj är att jag är i Östersund hos min bästa Linnea och väntar på att hon ska komma hem från jobbet.
Ikväll blir det fest, och inte vilken fest som helst, det är nämligen Linneas 20 års fest!! Det kan bara bli succé.
 
Jag säger som Dr.Alban; Sing Halleluljha!

Kommentarer
Postat av: sandra

GRATTIS sötpaj. Du kommer bli ett suveränt butiksbiträde :)

Postat av: Petra

Jasså, 20 års kalas! Ha så kul då : ) Puss

2007-11-30 @ 19:51:47
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback