Personligthetsklyvning?

image138
Molly - En Dalmatriver?

Dessa mystiska fläckar kom från ingenstans, vettetusan vart Molly har varit och vad hon gjort? Eller så kanske hon hört att jag pratar så mycket om Dalmatinerhundar, och började känna sin egen popularitet lite hotad, och helt sonika fixade dit dem själv för att försöka vara mig till lags? Ja, ingen förutom Molly hersefl vet. Men hur de kommit dit är iallafall ett mysterium. Men hon behöver absolut inte känna någon konkurens, finns ingen som Molly, och så länge hon lever kommer ingen Dalmatiner in i mitt liv, för det finns bara Molly för mig, det hoppas jag hon vet. Bäst jag går ner och gosar upp henne rejält nu, bums!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men vilka fläckar, det ser nästan ut som en gris! Du vet dom kan ju vara sådär fläckiga, men vad händer med henne! Och att inte Wilma har fått dom. Du får slänga i en toning i pälsen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback