Pedanten inom mig

Jag är inget annat än en liten tönt. En pedantisk tönt. Upptäckte härom dagen att mina mappar med bilder på datorn var sjukt ostrukturerade, en upptäckt som fick det att börja klia inom mig. En jobbig känsla, en slags panik som gav mig svettningar och ett lätt illamående. Men nu har jag iaf ägnat en timma eller så till att strukturera upp alla bilder, och lagt dem i passande mappar och döpt dem, och sedan sorterat dem i  kategorier, te.x "Familjen", "Fest", "Ems&Nea fester", "Molly" osv.osv.

Ahh... nu känner jag mig mkt lugn och behaglig inombords, det är en ljuvlig känsla!
Jag älskar den!
Nu kan jag slappna av. Nu kan jag sova gott inatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha va sott... sa e ja me min musik...

Postat av: Linda

åh va skönt att du börjar komma igång med skrivandet igen :)
Har saknat dina goa rader!
Puss

2007-11-12 @ 10:47:45
URL: http://lillmej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback