Om jag blundar går det bra

Jag tycker till min egen förvåning att Sugababes låt "about you now" är ganska bra! Bättre än vad deras andra låtar brukar vara, så det var en positiv överraskning. Tills jag såg videon till låten. Den är pinsamt dålig. De tre tjerna står och åmar sig, det är det enda de gör i hela videon, de åmar sig i 3 minuter och 10 sekunder.  De rör sig inte ens i takt till musiken, de bara åmar sig i minimala outfits som ska framstå som sexiga. Jag blir så less, så jävla trött på allt dessa åmande och kråmande halvnakna brudar. Fan, gör nåt vettigt av er talang och ni kan väl iallafall försöka framställa er som seriösa musiker, eller sångerskor, istället för att klä av er hela tiden. Ni behöver inte vara halvnakna för att göra karriär. Nu har ni själva förstört den här låten för mig, jag kommer aldrig mer lyssna på den! Hör ni det ni brudarna i Suagababes, ni har själv gjort så ni förlorat ett potientiellt fan. Skyll er själva.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Helt sant gumman! Dom är patetiska, duktiga tjejer som sabbar sin talang. Jag hade uppskattat dom mkt mer om dom hade gjort coola snygga videos. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback