Min luffarkompis

Min vän Petra är en underbar människa!
Vi var tillsammans dygnen runt i 61 dagar, det är 1464 timmar! Hon är alltså den person jag spenderat längst tid oavbrutet tillsammans med. Inte en gång blev vi osams, inte sura, inte otrevliga, vi var bara goa och glada, så gott som hela tiden. Det är fantastiskt!! Och Petra är fantastisk! Vår luff blev så lyckad som man kan tänka sig att en luff kan bli, alltså bäst!


image136

Den klassiska: "Are you sisters?"
Är vi lika? Petra till höger.


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh babie du är så go! Ja, tänk vilken underbar resa vi hade, och absolut inga bråk eller otrevligheter! Vi hade så himla roligt! Vi måste vara dom perfekta reskompisarna : ) Mhm jo, lite lika är vi kanske.. : ) Puss!!

Postat av: Linnea

Jo men ni är ju faktiskt lite lika! Och tänk där nere tycker dom väl att alla blonda ser likadana ut :) Kul att du bloggar så mkt, det förgyller mina dagar! Kramar

2007-11-13 @ 01:07:17
URL: http://linneosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback