Hemma i Härliga Hede

Sådär ja! Efter en hemresa som sammanlagt tog 40 timmar är jag hemma igen.
Det är skönt! Kom hem i torsdagsnatt och sen dess har jag mest sovit, njutit, duschat, tvättat, ätit gott och umgåtts.
Ska berätta om den smått hysteriskt galna hemresan senare, lovar!
Nu ska jag snart sova och ladda för en händelserikdag morgondag. Ska träffa söta Linda för en promenad och massa surr, och så ska jag samla mod och kraft och gå på arbetsförmedligen och skriva in mig som arbetssökande som det så fint heter. Huuuvva. Jag är rädd för arbetsförmedlingen och skulle inte gå dit om jag i nte var så illa tvugen för att få stämpla lite :) Jag känner mig som en utsugare av samhället, men när jag nu pröjsat 366 riksdaler till alfakassan i över ett år måste jag väl få något tillbaka?

Sånt jag gillar med att vara hemma igen:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback