Fenomenet Facebook

"Ja, men han har ju facebook"

"Ja, och jag blev så chockad när jag såg att HON ville bli kompis med mig på facebook"

"Men de är ju inte ens kompisar på facebook, så det kan ju inte vara något mellan dem"

"Ja, men hon är rätt aktiv på facebook, har många kompisar och sådär"

"Jag har startat en ny grupp på facebook, ni måste joina den"

"Men såg ni vilket fult kort han hade på facebook då?"

"Ja, men vi hörs väl på facebook ikväll också?"

"Jag fattar ingenting av alla de här "intivationsarna" jag får på facebook, jag bara ignorerar dem"

"Ja, jag är med i rosa bandet. På facebook"

"- Men vaddå, allvarligt, har ni facebook?
- Ja, det är väl klart, ALLA har facebook
- Till och med min pappa har facebook
- Ja, och alla i det här rummet har facebook, utom du
- Ojdå...Jaha...."

"Jag loggar in på facebook säkert en gång i timmen!"


Vilket fenomen alltså! Det är galet! Fyll gärna på listan om ni kommer på något!
Men erkänn - visst är det kul ? :)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Den här kör jag ofta -Jaha såg att X dricker öl ikväll eller -jag såg att X är sjuk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback