Jag vill ha fredag idag

Har haft en lös & ledig dag idag.
Tog en lång sovmorgon och en lång frukost innan jag åkte på födelsedagskalas hos mammsen.
Hon fyller egentligen år imorrn men hon ville inte ha kalas på en fredag?
Man kanske inte vill det när man fyller 41?

Nu är jag mest förvirrad eftersom jag tror att det är söndag.
Har längtat hela dagen efter att få läsa söndagsbilagan i sängen.
Haha vad lättförvirrad man är.

Och tur är väl det, att det inte är söndag alltså.
För jag vill ha fredag!!
Imorgon ska jag åka till mitt hjärtegull i ösund.
Linnea-Darling och jag ska sällskapa ihelgen.
Festen är given. Succén är snart ett faktum.


Kommentarer
Postat av: Petra

hej bästa vän. tack tack, kul att höra! :) hur är det med dig? ja vi får ta och höras här till veckan! måste ta och ses! saknar dig mycket. pusskram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback