Djurägare Emma Svensson

Idag har jag tagit med min hund och bästa vän Molly till veterinären.
Eftersom jag kunde känna en konstigt knöl under hennes bröst för knappa veckan sen, hon är ju ändå 10 år iår (alltså 70 hundår) och då kan ju konstiga knölar betyda det värsta tänkbara.....ville jag kolla upp det.
Som tur är är det förhoppningsvis bara en böld (!!) hon dragit på sig. Eftersom "tumören" (som jag trodde alltså) visst hade spruckigt idag, så när Karin (veterinären) skulle kolla var där fullt av var runt bölden! HUu, det såg inte trevligt ut, men det var ju skönt att bölden ville komma ut! Så nu ska gumman äta penicillin och bära strumpa på höger baktass  (så hon inte kliar i såret) i 10 dagar, så får vi verkligen hoppas att det bara är en böld, för då får den vara och blir hur äcklig som helst, I'll take care of my baby!

Molly, My Dear
image75

// matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback